شب چهارم محرم الحرام 1392/مجمع حیدریون زنجان

مجموعه نوحه های شب چهارم محرم را با نوای گرم کربلایی حسین عینی فرد که در مجمع حیدریون زنجان اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


 چهارم.png

ادامه نوشته

شب دوم محرم الحرام 1392/مجمع حیدریون زنجان

مجموعه نوحه های شب دوم محرم را با نوای گرم کربلایی حسین عینی فرد که در مجمع حیدریون زنجان اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


picture546.png

ادامه نوشته

روز هفتم محرم/هیئت لواء الزینب قم

مجموعه نوحه های روز هفتم محرم را با نوای گرم سید رضا تحویلدار،کربلایی حسین عینی فرد که در هیئت لواء الزینب قم اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

(به همراه دانلود سخنرانی بسیار زیبای استاد آقامیری)


picture23.png

ادامه نوشته

روز ششم محرم/هیئت لواء الزینب قم

مجموعه نوحه های روز ششم محرم را با نوای گرم سید رضا تحویلدار،کربلایی حسین عینی فرد که در هیئت لواء الزینب قم اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

(به همراه دانلود سخنرانی بسیار زیبای استاد آقامیری)


picture22.png

ادامه نوشته

اعلام مراسمات محرم کربلایی حسین عینی فرد


http://s4.picofile.com/file/7998722254/hoseyn_aqa2.jpg

شب اول محرم الحرام 1392/مجمع حیدریون زنجان-

مجموعه نوحه های شب اول محرم را با نوای گرم کربلایی حسین عینی فرد که در همجمع حیدریون زنجان اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


picture21.png

ادامه نوشته

روز دوم محرم/هیئت لواء الزینب قم

مجموعه نوحه های روز دوم محرم را با نوای گرم سید رضا تحویلدار،سید علی فالی و کربلایی حسین عینی فرد که در هیئت لواء الزینب قم اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

(به همراه دانلود سخنرانی بسیار زیبای استاد آقامیری)


5666.png

ادامه نوشته

آهنگ های پیشواز برای همراه اول با صدای کربلایی حسین عینی فرد

http://axgig.com/images/56562567408634224698.jpg


با تشکر از آقای حسین حسنی

ادامه نوشته

اعلام مراسم لواء الزینب قم و مجمع حیدریون زنجان در محرم92



عید غدیر 1392

مجموعه نوحه های جشن عید غدیر را با نوای گرم استاد حاج غلامرضا عینی فرد و کربلایی حسین عینی فرد که در هیئت لواء الزینب قم اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


عید غدیر 92 - لواء الزینب سلام الله علیها قم

ادامه نوشته

شروع بکار دوباره وب کربلایی حسین عینی فرد


سلام.

دوستانی از حدود دو سال پیش مراسمات کربلایی حسین عینی فرد رو دنبال میکردند اطلاع دارند که وب کربلایی حسین عینی فرد یا مرجع برزوترین وظیفه خودش رو شاید به طور کم انجام می داد.
ما بودیم تا زمانی که وب سایت رسمی کربلایی بالا اومد و ما در صدد همکاری با اون سایت رفتیم و با وجود اینکه اون سایت نزدیک به یک هفته اس تعطیل شده،قرار شده که برای محرم فعالیتی نداشته باشند،دوستان پیشنهاد دادند که دوباره این سایت رو راه اندازی کنیم تا نواهای محرم کربلایی در دسترس باشه.میخواستم در همین حد به اطلاع برسونم که از این به بعد برای دانلود مراسمات کربلایی به این سایت مراجعه کنید.
ممنون از توجهتون.
یاعلی

هیئت دلباختگان زنجان

مجموعه نوحه های شهادت امام صادق علیه السلام را با نوای گرم کربلایی محسن داداشی و کربلایی حسین عینی فرد که در هیئت دلباختگان زنجان اجرا شده است را بصورت صوتی می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


تصاویر آرشیوی

ادامه نوشته